Pagina's

zondag 4 juni 2017

Rock Around the Jukebox Openair

Midden mei, op Moederdag, was het dan zo ver! Rock Around the Jukebox - tijd! En in mei is dat een leuke openair editie. Hubby en ik gaan al elk jaar trouw naar de editie in oktober. Want dan staat hij er samen met zijn vader met een jukebox-onderdelen stand en dan ga ik ook een dagje mee. Heerlijk vind ik dat! Een hele dag genieten van mooie retro spulletjes en heerlijke muziek. Maar naar de openair editie waren we eigenlijk nog niet geweest. Omdat we dit jaar sowieso niet aanwezig kunnen zijn op de editie in oktober, besloten we om zeker nu dan te gaan!
Oh en wat hebben we genoten. En we vinden het stiekem leuker dan de beurs in oktober. Dit is een blijvertje! Net zoals die in het najaar hoor, maar dat zal dan pas voor volgend jaar weer zijn.
Het leek wel of er meer standjes waren met leuke retro spulletjes. Ik heb echt mijn ogen uit gekeken!



Robin en ik gingen met een geslaagde buit naar huis. Héérlijk zo veel Brabantia spul. Ik ging helemaal los! Ik kocht er twee broodblikken (zoals op de laatste foto). Ik kocht er al ééntje op de Retrodag van de Kringwinkel. Maar ik ga ze gebruiken als rekje op mijn creazolder in spé. Ideetje zag ik eens langs komen op Instagram en inderdaad die broodblikken hebben achterin 2 gaatjes waardoor je ze kan ophangen. Handig! En verder nog 2 oranje kleerhangers gekocht om aan mijn verzameling toe te voegen en hubby kocht er een schoenenpoetsblik. Want hij heeft wel wat schoenen waar onderhoud bij nodig is, ook erg handig dus.
Verder genoten we van de zon, van de fijne muziek en niet te vergeten van de mooie auto's! Ook altijd leuk!


Ook fijn om de barbier terug te zien. Zag er gezellig uit zo.
En we droomden verder over een eigen jukebox. Ooit komt ie er wel hoor. Misschien volgend jaar wel ;-)


Oh het was echt genieten! Op naar de volgende editie. Alleen jammer dat het weer een jaartje zal duren. Maar vanaf volgend jaar gaan we wel naar de twee!
En natuurlijk bezocht ik het in stijl ;-)
Jurkje kocht ik op ons vorig retro weekendje in Brugge en de avond-nacht voor de Jukebox beurs paste ik het aan. Taille ingenomen, korter gemaakt en schoudervullingen er uit en zo was ie helemaal klaar voor een leuk dagje uit!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten