Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Retro make-up en haarbloem workshop

Al de tweede leuke retro workshop in mijn hometown. Handig hoor zo lekker dicht bij huis.
Dit keer volgde ik een workshop retro make-up en het maken van een eigen retro haarbloem.
Wat heb ik weer ontzettend veel bijgeleerd. Handige tips voor de perfecte wing en red lips (maar dat laatste wist ik wel al haha) én supertips voor het maken van eigen haarbloemen. Ik kocht al direct een aantal clips om zelf aan de slag te gaan!
We begonnen eerst met de make-up onder de professionele begeleiding van Kaylie van Oh My Retro. Kaylie is een veelzijdige dame helemaal in prachtige fifties stijl. Ze is zangcoach, treedt zelf op, doet make-overs en fotoshoots en geeft make-up workshops. En dat alles in retro stijl.
De workshop die ik volgde was tijdens Startersbazaar georganiseerd door Starterslabo in The Box in Genk. Starterslabo is een organisatie van Stebo die werkzoekenden met een ondernemersdroom coacht en een platform biedt.
Tijdens deze workshop sloegen Kaylie en Marlien, van Juwelen Atelier Marlien de Beer, de handen in elkaar met een fijn resultaat tot gevolg.

Nadat we onze wings en red lips hebben geoefend is het tijd voor de bloem!

Ja dit wordt leuk om thuis ook mee verder te gaan. Ik ga alvast een voorraadje nepbloemen van de Action inslaan.
En dan nu natuurlijk het resultaat!


Je kan trouwens op de foto's klikken om ze uit te vergroten moest je de wings niet zo goed zien. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en met de bruikbare tips.


Alle info over Oh My Retro vind je hier: http://www.ohmyretro.be/ en info over Oh My Voice hier: http://www.kaylie.be/zangcoaching.html
Ik heb ook wel interesse om eens een volledige make-up workshop te volgen met alles er op en er aan ;-) of eens een make-over, wie weet... Je kan een workshop volgen of boeken met vriendinnen of zelfs voor in je ééntje. Je kan haar ook inhuren om je make-up te laten doen (voor je trouw, een feestje, ...). Ook altijd handig natuurlijk!


Alle info over Juwelen Atelier Marlien de Beer vind je hier: http://marliendebeer.be/
Je vindt wel vaker leuke ondernemingen terug in The Box (denk aan leuke kinderkleding, outlet designkledij, een cocktailbar, ...), alle info over The Box: http://www.theboxgenk.be/
Alle info over Startersbazaar en Starterslabo: https://www.facebook.com/startersbazaar


En wie namiddag nog geen plannen heeft, Oh My Voice geeft een gratis zanginitiatie deze namiddag om 14u in The Box! Info vind je hier.


Ik heb deze namiddag jammer genoeg al andere plannen, anders was ik zeker eens een kijkje gaan nemen, ik kan wel geen noot zingen ;-)







1 opmerking:

  1. Oh zooo leuk om te lezen!
    Dank je voor je lieve woorden, was super om je erbij te hebben!

    xo
    Kaylie

    BeantwoordenVerwijderen