Pagina's

dinsdag 1 november 2016

Rock around the Jukebox

Naar dit evenement kijk ik elk jaar weer reikhalzend uit! Deze dag is voor mij telkens op en top genieten! Mijn man en ik telden even uit, dit is al 7 jaar een geweldige traditie voor ons.
Mijn schoonpa heeft een zwak voor jukeboxes. Vroeger toen mijn man nog kind was ging ie altijd mee naar jukeboxbeurzen waar zijn vader dan aanwezig was met een kraampje.
7 jaar geleden besloot mijn schoonpa terug met een stand te gaan staan op Rock around the Jukebox in Rosmalen en sindsdien ben ik helemaal fan!
Ja ik vind jukeboxes leuk (mijn man en ik dromen er van om er ooit ééntje in de woonkamer te hebben staan), maar ook de randanimatie is er zo leuk! De oldtimers buiten op de parking aan het water, de retro/ vintage markt boven, de optredens, de stands met retro kledij. Het enige wat ik mis is misschien een echte coole foodtruck met échte American burgers. Met een vettige friet maak je me niet gelukkig ;-) Haha, gelukkig kan je wel lekker eten in de cafetaria van Autotron.
Dit jaar werden we extra verwend met een leuke zomerse tentoonstelling. Zo leuk!

Ja en mijn hartje ophalen aan al die leuke retrospulletjes lukt ook altijd aardig! En lekker wegdromen bij al die mooie jukeboxes en mooie oldtimers is natuurlijk ook erg leuk.





Ha en uiteraard sloeg ik weer mijn slag. Ik denk dat in elke ruimte in ons huis wel iets staat dat ik scoorde op de Jukeboxbeurs. Misschien ook wel een ideetje om eens een blogpostje aan te wijden.



Ik ben weer zoet voor een jaartje. Genoten hebben we!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten