Pagina's

zondag 2 maart 2014

Retrovondst: kadootjes en vondsten

Zo zo, weer heel wat leuks gevonden én gekregen. Zo leuk als mensen die weten dat je zot bent van retro en vintage je zo maar leuks cadeau doen!
Zo kreeg ik tijdens een huisbezoekje bij een oude schoolvriend deze leuke magneetborden met geweldige magneetjes!

Van dinnie Jolijn krijg ik regelmatig een leuke retrovondst, nu gaf ze me deze prachtige gekleurde glazen cadeau! Altijd al gekleurde vintage glazen willen hebben, zo mooi!
Van dinnie Priss kreeg ik ook al eens prachtige glazen cadeau, maar nu gaf ze me deze leuke vintage kleerhangers en deze prachtige vintage body die nog van haar oma is geweest. Zo prachtig! Daar een zwarte kokerrok op en mooie hakjes en je hebt een prachtige retro look! :-) Die kokerrok moet ik dan wel nog kopen ;-)


Zelf ook wat vondstjes gescoord. Met het liefje naar de Tweedehandsbeurs geweest in de Grenslandhallen in Hasselt vorige week zondag en vond er dit leuke retrojurkje. Ab-so-luut te klein voor mij, maar ik ga het herwerken tot iets nieuws. Een kussentje? Een rokje? Een keukenschort? Ik zie wel ;-)

Gisteren met mijn broer en papa naar de Oldtimerbeurs geweest in de Expo in Antwerpen. Ik kocht er een leuke metalen plaat voor in onze toekomstige garage (als het liefje en ik een huisje kopen, hoop ik dat we ook een garage hebben, onze 'moderne' auto's moeten dan maar op de oprit staan, maar mijn VW Kevertje die nu nog altijd op stal staat bij mijn papa thuis mag dan in de garage ;-)):
Deze leuke retro poster kregen we gratis, ook leuk voor in mijn toekomstige garage ;-) Die ik trouwens ook retro ga inrichten, ik spotte gisteren ook al leuke vintage olieblikjes, leek me wel leuk, maar ik kocht ze nog niet.
Oh en deze schattige VW busjes kon ik niet laten schieten! Wat een schatjes! ;-) Daar gaan we creatief mee aan de slag!
Wat veel retrogeluk! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een gelukjes allemaal. Leuke dingen gescoord en leuke dingen gekregen, lief van ze! Oh jij hebt een kever! Wat leuk, ja hoop dat jullie dan een leuk huisje gaan vinden met een mooie garage erbij. Daar dromen wij ook nog van, maar dan eentje waar zeker 3 mini's in kunnen hihihi...nou ja manlief dan hè...ik droom van knutselruimte ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen