Pagina's

zondag 1 december 2013

En de winnaar is...

Even Robin met z'n slaapkop (ligt nog in bed) gevraagd een cijfertje te noemen van 1 tot en met 12 en hij koos voor nummer 12! Is eens wat anders: de onschuldige slaapkop in plaats van het onschuldig hand ;-)

Proficiat sneksniltje! Jij hebt mijn leuke give-away gewonnen. En de enveloppe zit ondertussen helemaal vol! Hier het pakketje dat spoedig jouw richting zal uitkomen! In de kleurige enveloppe zitten de zelfgemaakte broches en magneetjes (is een enveloppe met bubbelplastiek, zo gaan ze zeker niet stuk), maar je krijgt ook nog een haak-doe-het-zelf-pakketje om een uiltje te maken, mini cupcake papiertjes, een handwarmkussentje in de vorm van een cupcakeje en kerstlintjes! Een mooi pakketje is het geworden, denk ik zo ;-)

Veel plezier er mee!
Stuur je je adres naar lore.creatief@gmail.com?

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnares! Ik had meegedaan voor Els als er iemand van die bijzondere broches houdt is zij het wel ;). Is een opwijking van haar hè Els :D. Maar het lot uhm de slaapkop heeft anders beslist en dan zal het zekers goed op zijn plek komen ;).
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ben ik een bofkont zeg ! Ik had eerlijkgezegd weinig hoop dat ik als laatste een kansje maakte, maar zo zie je maar hé, iedereeen evenveel kans :)
    Ik stuur je dadelijk een mailtje.
    'n superblij groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen