Pagina's

zondag 10 november 2013

Retrovondst: brocante ten top

Net zoals vorig jaar zijn mams en ik met de kerstkriebels gaan shoppen tijdens de Winter/Kerst opendeurdagen van 'La Barbotine', een mooi brocantewinkeltje in Maaseik met mooie frulletjes, veel kant en fijne kleurtjes!
En ook net als vorig jaar zijn mams en ik nadien ook even binnengewipt bij 'Woondecoratie Johan' in Dilsen. Die staat vanaf het najaar he-le-maal in teken van Kerst! Héérlijk! Hoewel de kerstversiering me dit jaar niet zo heel erg kon bekoren (te weinig kleur, te veel wit, tja en Lore heeft een kleurige boom) heb ik er toch weer wat leuks gevonden!

Het klosje en kartonnetje met kant komt van bij 'Woondecoratie Johan'.
Het melkflesje, het houten schepje, het kanten kraagje en het klosje met draad komt van bij 'La Barbotine'.

En dit jaar krijg je een leuk extraatje te zien tijdens de opendeurdagen van 'La Barbotine'. Je mag enkele privévertrekken van de eigenaars bezoeken, die boven wonen in een prachtige ingericht brocante woning! Super om te zien!
Hier een impressie van de winkel:
En hier een impressie van het deel van de woning die je nu uitzonderlijk kan bezoeken!
Je kan vandaag of volgend weekend (16 en 17 november) de winkel en de woonst nog een bezoekje brengen. Meer info vind je via Facebook en de website.

Absoluut een aanrader voor wie al helemaal in de kerstsfeer wilt komen! Fijne zondag!

Oh ja en pssssttttt, vergeet mijn give-away niet! Een mooie grote envelop gevuld met allemaal leuks nog tot 30 november! Hier klikken voor meer info!


1 opmerking: