Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Pimp your doors - deel II

Het is al een hele tijd geleden dat onze deuren hier nog eens gepimpt werden!
Maar met al die leuke herfstspulletjes die nu in de winkel liggen, begon het te kriebelen om wat herfsttafereeltjes in huis te halen.
Ik kocht wat leuke vilten versiering in Casa en Ava en ging aan de slag! Ik knipte de lange stroken met vilten uiltjes, paddenstoelen en eekhoorntjes op maat en plakte het op onze deuren :-)
De woonkamerdeur tussen woonkamer en gang.


Ook weer de woonkamerdeur tussen woonkamer en gang, dit zie je als je aanklopt bij ons ;-) Het welkombordje zag je al bij de eerste 'Pimp your doors'.


De slaapkamerdeur tussen woonkamer en slaapkamer, dit is de zijde die je in de woonkamer ziet. Het zijn trouwens kleine eekhoorntjes, zie je op de volgende foto :-)
Schattig hè?! :-)
Op de allereerste foto zie je trouwens de stofkrans die ik ook het afgelopen weekend maakte met leuke tricot stofjes die lekker niet rafelen, vind ik ook wel geslaagd! Ideetje pinde ik op Pinterest.

Nu, het liefje en ik vinden het nu best wat druk in huis met die extra rode strookjes, maar we vinden ze te schattig en ze blijven dus hangen ;-) Maar wanneer de kerstversiering (waar ik ook al aan werk, daarover later deze week meer ;-)) weer wordt opgetuigd, zal de herfstversiering misschien toch wel verdwijnen, anders wordt het toch wat al druk ;-)

(Oh ja, de vreemde wederkerende vlek op iedere deur ergens in het midden, is een vlek op mijn lens, ik zou hem eens professioneel moeten laten reinigen, maar het komt er maar niet van...)

1 opmerking: