Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Scrapbooking: het werkzoekendenclubje geeft het niet op!

Het werkzoekendenclubje, dat nu nog maar twee leden telt, komt nog steeds op regelmatige basis samen, wisselt tips uit, praat over de dipmomentjes (over mijn dipmomentjes kan je alvast hier lezen), biedt steun en geeft moed!
Hoewel het allemaal heel gezellig is, hopen we natuurlijk dat het clubje snel ontbonden zal worden ;-) (maar er is hoop! Hopelijk meer hierover later ;-)).

En tussen al die tips en ruggensteuntjes wordt er veel gelachen, gesnoept en natuurlijk creatief aan de slag gegaan!
Ja en scrappen doen we beide toch zo graag, dus dat doen we dan ook het vaakst :-)
We kwamen iets minder vaak samen dan in januari, maar solliciteren vraagt natuurlijk ook serieus wat tijd!

Ah en niets zo fijn dan genieten van je vrolijke werkjes vol fijne herinneringen!
Een reisje door Saarland, Moezel en Eifel met vtbKultuur in het 'spoor van de Romeinen', oftewel het bezoeken van Romeinse overblijfselen.

De lieve kat van mama, de rosse Mira :-)

Fijn weekend nog!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijke bezigheidstherapie. Hoop dat je snel een leuke baan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie scraps. Al telt jullie clubje nog maar 2 leden, het is altijd beter dan alleen freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof idee dat clubje, geeft veel steun denk ik, en ja dat gaat gewoon lukken zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het werkzoekenden clubje, hoe bedenk je het. Maar ik zit ook in die club hoor. Als ik een dip heb, ga ik brieven schrijven en leuke post versturen, dan heb ik het gevoel dat ik nog een beetje nuttig bezig ben haha! We duimen voor ons dat we snel leuk werk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen