Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Scrapbooking: allemaal uiltjes & allemaal hartjes

Thuis nog eens in mijn ééntje gescrapt. Ik maakte een mooie lay-out met de liefdes van mijn leven ;-)
Ik vind het resultaat wel mooi, ik baseerde het op dit voorbeeld.
De hartjes stikte ik vast met het naaimachine, het is eens wat anders ;-)
Hoe schattig is die foto trouwens van mijn twee liefjes? :-)


Gisteren ging ik dan nog eens scrappen bij Jolijn (het werkzoekendenclubje dus ;-)), maar bovenstaande foto was de laatste die ik nog liggen had (en zo werd mijn scrapbooklijstje vroegtijdig afgewerkt!).
Ik zag deze week deze leuke uilenkaartjes en ging direct aan de slag met dit leuke idee.
Dit zijn mijn versies:

Fijn weekend iedereen!

11 opmerkingen:

  1. Haha, ik dacht eerst een scrap van alle liefdes die je hebt gehad, maar met liefdes bedoel je manlief en poes, hihi. Mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan, de uiltjes zijn super^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg! Lekker creatief; ik hou d'r van!
    Die uiltjes zijn helemaal te gek! En alles met knopen vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, die uiltjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk die hartjes zo met de naaimachine vastgezet!
    Enne dat van die Belgen plant uit vorig berichtje wist ik niet hoor! Maar Belgen plant is wel makkelijker dan Sanse-dinges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb je mooie dingen gemaakt en wat een leuke foto van je twee liefjes!
    Ik heb je idee maar meteen ge-repinned ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk allemaal! Een heel fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he die (p)inspriatie!! =) Leuk idee die uilenkaarten! Weer lekker creatief bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en die kaartjes SUPER !!!

    BeantwoordenVerwijderen