Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Scrapbooking en outfit: geel!!

Ik ben echt wel duidelijk in mijn gele fase: in huis en nu ook al bij het geknutsel en in mijn outfits :-) Love it!

Vorige week vrijdag kwamen we weer samen met het werkzoekendenclubje, maar het clubje telt nog maar 2 man, ééntje heeft werk gevonden, ja lap, daar gaat ons clubje straks ;-) Haha gelukkig maar, het zou maar erg zijn moest ons clubje eeuwig blijven bestaan ;-)
Jolijn en ik kwamen samen om te scrappen.
En ja hoor ik maakte er iets lekker zonnigs van :-) Ik scrapte nog eens mijn favo foto van mijn oma en opa, zo schattig hoe ze daar hand in hand staan!
Die dag kreeg ik ook een leuk kadootje van Jolijn en post van Carla.
Zeepje van Jolijn gekregen, nog een uiltje in huis :-)

Gewonnen pakketje (doe-het-zelf-brillenzakje) bij Maaksels van CarlaK :-)

En alsof dat geel in huis en bij mijn geknutsel nog niet genoeg is, doe ik er nog een schepje bovenop als ik de deur uit ga ;-)
De dinsdag in deze vrolijke outfit gaan gidsen (hoewel ik dan wel werkzoekende ben, ik gids wel nog steeds op freelance basis, dus toch niet helemaal werkloos ;-)):
De gele trui is zo oud en kocht ik ooit bij H&M.
De riem is een kadootje.
Het rokje maakte ik zelf (het stofje is van Vermiljoen en de knopen van Veritas).
Gele panty is van Veritas.
Winterse laarsjes zijn tweedehands van mijn nicht.

En de outfit werd helemaal compleet met deze prachtige sjaal van alpacawol van de Hema. Heerlijk warm en lekker zonnig ;-)

En zo worden die grijze dagen opeens toch wat zonniger ;-)

Fijne week nog verder!

15 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit!! En geel, ik heb het ook ontdekt!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow wat zie je er leuk uit! Gidsen? Gids, in de vorm van mensen rondleiden?
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben gids in het Gallo-Romeins museum in Tongeren, dus ja mensen (meestal kinderen) rondleiden :-) (doe ik op freelance basis, dus er naast gewoon nog werkzoekende op het moment ;-))

      Verwijderen
    2. Goed van je! Ja ik had al zo'n donkerbruin vermoeden, maar wist het niet meer zeker ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Yellow yellow, we just need the sun.
    Vrolijke outfit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! OOk gek van geel!
    En da rokje, helemaal fan van..
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je outfit geeft me direct een lentegevoel!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he tof! dat is de leukste outfit tot hiertoe die ik al van je gezien heb! Ik ben fan fan fan! ook mooi gemaakt dat rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook fan van je outfit! Leuke sjaal ook!! Wie weet maak ik mijn kastje wel geel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijkheid :) Dat scrappen zou ik ook weer eens moeten doen. Heerlijk! Heb genoeg spullen, alleen nu de zin nog om er weer keer voor te gaan zitten hihi!

    BeantwoordenVerwijderen