Pagina's

maandag 7 januari 2013

Home sweet Home (8)

Oh wat vind ik het leeg in huis, zo zonder kerstversiering :-(
Hoewel ik niet zo ben voor goede voornemens, had ik toch een nieuw doel in 2013: meer geel in huis! Ik besefte als ik zo bij velen binnen kijk, dat we hier thuis maar weinig geel in huis hebben, terwijl het zo'n fijne kleur is!
Na het opruimen van de kerstspullen, ging ik aan de slag met de nieuwe gele (en wat oude) spulletjes een plaats te geven.
Het gele poppetje uit Delft en het gele mandje uit Valkenburg kregen samen een plaatsje op mijn bureau.
Deze lichteendjes heb ik al jaren (meer dan 10 jaar) en krijgen nu terug een plaatsje in ons huisje. Toch nog wat lichtjes in huis, zo na Kerst ;-)
Altijd een vrolijke entree met onze nieuwe deurmat :-)
In ons gordijntje in de woonkamer zit er ook wat geel :-)
Het kaartje met Ganesha is niet van papier, maar van hout en in Mona's shop gekocht en het trolletje met geel pakje komt uit mijn vriend's kindertijd ;-)
Ook wat geel in onze retro lampenkap :-)
Onze gouden boedhhamaskers, goud is ook best geel, niet? ;-)
Ons gouden gelukskatje in de keuken.
Het gele afwasmandje in de keuken. Afwassen is zo altijd een feest (bwa, eigenlijk niet ;-p)
Het retro Sunlight zeepblikje.
De kleuren rood, blauw en groen overheersen in ons huisje, maar geel is zo fijn, het mag heus nog wat meer zijn van die zonnige kleur!
Wat is jullie lievelingskleur in huis?
 
Meer HsH bij Barbara

11 opmerkingen:

  1. geel, de kleur van de zon, lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, zo dat geel allemaal ;-))) Favokleur...ahum hangt af van mijn humeur denk ik ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hm ik ga toch ook voor blauw en wat paars. Maar er staat ook wit kastje te wachten tot die eindelijk eens appeltjes groen geverfd gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geel is leuk hoor, ik heb vandaag een gele retro kop en schotel geshowd op mijn blog en vast nog meer geel haha. Wat voor kleuren hier in huis, nou.... eigenlijk van alles wat, rood, knalroze, turquoise, yep geel in het gordijn en op mijn zelfgemaakte memorykaartjes-schilderij is heel veel geel te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die gelukskat! Ik vind het zo jammer dat ze meestal van goud zijn, want dat ik eigenlijk niet mijn lievelingskleur :) Welke kleur wel? Sja, dat is niet zo moeilijk he; roze en paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tof allemaal! ik ga voor roze en rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezelligheid in huis.
    Ik vind heel veel kleuren mooi, kan niet echt kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jaaa mooi, ik ben dol op geel!! :D Leuke fotootjes heb je ook gemaakt. En wat zie ik hier beneden?!! Retro stofjes.. you lucky girl! ;P :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ben ik vergeten antwoord te geven: favo kleuren voor in huis-->> geel, groen, blauw, oranje en neon pink. En dat allemaal samen..ja je kent me hè..I loooove kleurtjes!

      Verwijderen
  9. Geel is inderdaad mooi, zacht paars vind ik ook schoon(lila dus;))en binnenkort als het lente is kunnen er gele tulpjes bij!! Ik hoop dat het emmertje ondertussen zichtbaar is geworden.groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wit
    blauw
    rood
    neon roze
    zijn zo'n beetje de kleuren van de vlag hier.
    geel heb ik voornamelijk buiten maar het is zeker een zonnige kleur !
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen