Pagina's

vrijdag 9 november 2012

Post!

Alweer fijne post! En daarmee staat de teller op 7...
7 give-away's heb ik gewonnen de afgelopen maanden... Ik vind dat toch wat veel en heb daarom besloten even te stoppen met mee te doen aan give-away's. Even de anderen ook wat kansen geven want ik kaap hier alles weg in blogland, dat kan niet de bedoeling zijn ;-)
Jullie maken alvast kans via mijn give-away, waag zeker een kansje om deze doos vol met knutselmateriaal te winnen!

Het prijsje dat ik won via Maar niet van grijs kwam vorige week net voor het verlengde weekend toe:
De ketting past perfect bij mijn 80's t-shirt :-)
Er zat een leuk kaartje en stickertje bij :-)
En het zat in een mooi pakje:

Vorige week vernam ik dat ik ook de retro give-away bij 365 dagen creatief  heb gewonnen. Ja en Lore en retrospulletjes is de perfecte combo ;-)
 
Zo, ik ben wel even zoet met al dit leuks ;-)

Bedankt dames voor de mooie pakjes en de lieve kaartjes!

Fijn weekend allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel joh, gefeliciteerd en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd het is je van harte gegund en die engeltjes hebben gewoon gezorgd dat die Retro Give Away op de juiste plaats kwam bij Miss Retro herself ;).

    Ik heb toch vaak het idee dat het zo moet zijn, dat je dingen wint die echt bij je passen. Maar ik kan me wel voorstellen dat je even niet meer durft mee te doen hihi.
    Geniet lekker van je leuks! Knuff!

    Ps ennuh bedankt voor je lieve reacties :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 7 give-aways maar liefst, wow! Da's echt verwennerij! Ik heb ook eens heel kort achter elkaar vier keer iets gewonnen, voel je je bijna bezwaard he, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat leuk allemaal. En weet je wat? Nee. Ik ga het je nog niet zeggen. Ik wacht nog even. Voor nu wens ik je alleen een heel fijn weekend. Geniet van al je moois :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, toch fijn!!!! Genieten maar, het moest idd zo zijn, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen