Pagina's

zondag 16 september 2012

Travelling Sheets

Weer leuke post deze week!
Via deze oproep op de gezellig blog Het Keetje van Lien kwamen de travelling sheets voor Petra (Pleuntjes Blog) bij mij terecht!
Mijn bijdrage is al geleverd, maar er zijn nog een paar lege bladzijden in het boekje voor Petra. Wie wil er nog een bladzijde opleuken? Met een leuke boodschap, een leuk prentje, leuke kleurtjes, ... Wie doet er mee? Als je zin hebt om er ook wat leuks van te maken, laat dan een berichtje achter op deze post en dan stuur ik de travelling sheets naar je toe. Het is de bedoeling dat de travelling sheets erna weer naar een andere blogster worden gestuurd tot het boekje vol is! :-)

En lieve Carolien (Het Keetje van Lien) bedankt voor het lieve kaartje en de lekkere thee (mijn favo thee!) die je mee zond! :-)


1 opmerking:

  1. Ja die thee is lekker, he! Ook mijn lievelings! En ik vond het zakje zo leuk!! Ben benieuwd wie er nu in het boekje gaat schrijven. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen