Pagina's

donderdag 27 september 2012

Scrapbooking: Pimp Your Picture

Zo een paar keer per jaar zet ik op zelfstandige basis scrapbookworkshops op, sinds dit jaar is dat als freelancer voor Vorming Plus.
Vorige vrijdag kocht alvast wat leuke spulletjes op het Boekenfestijn voor mijn herfstworkshop op dinsdag 16 oktober in Beringen.
We maken die avond een lay-out met herfstinten: oranje, rood, beige, geel. En baseren ons op volgende lay-outs:

Je leert werken met linten, stempels, embosspoeder, ponsen en rub-ons.
Je vindt info over de workshop en mijn eigen werk op:
-facebook Pimp your Picture
-website Pimp your Picture
-kalender Vorming Plus Limburg (via deze weg kan je inschrijven)

Mijn website en facebookpagina zijn steeds terug te vinden via de links (logo en fotocollage) in de rechterbalk hier op mijn blog.

Dus voor wie scrapbooking leuk vindt of het wil leren kennen: schrijf je snel in voor de workshop! :-)


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je workshops organiseert in scrapbooking. Ik wens je alvast heel veel plezier en natuurlijk een volle workshop!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met de workshops, dat ze maar snel vol mogen raken :)

    BeantwoordenVerwijderen