Pagina's

zaterdag 8 september 2012

Pimp your plates

Van mama kreeg ik eens deze leuke porseleinstickers van de Xenos:
En rechts op de foto zie je onze enigste saaie bordjes uit onze serviescollectie. Want eerst wist ik niet goed wat ik met de porseleinstickers moest aanvangen, al ons porselein is al supervrolijk, tot ik dacht aan de bordjes van onze koffiekopjes!

Hier het resultaat:






 
Na twee uur zouden ze hitte-, vaatwas-, en stoombestendig zijn, maar dat moet ik nog even afwachten en uitproberen ;-)
Maar wel leuk hè?!
 
En de hartjes op de bordjes passen perfect bij de koffiekopjes! (de kopjes zijn tweedehands van mijn  nicht).

Ideaal voor een teaparty met vriendinnen of familie :-)

Ik was al eerder van plan deze bordjes te pimpen, maar gisteren zag ik deze leuke porseleinstickers: vintage transferplaatjes bij Dubbeltjes en Kwartjes! Ook erg schattig!

6 opmerkingen: