Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Outfit: swingin' 60's

Of droegen ze dit in de jaren '70?
Ik vind het alvast een superschattig kleedje!

Kijk toch wat een schoon stofke da is!! :-)
Het kleedje is tweedehands van bij Blender en kostte 25 euro.
Het vestje is van Donaldson en is tweedehands van mijn mama.
De kousen zijn van Veritas en kostte zo'n 8 euro.
De schoenen zijn van Miz Mooz en kostte 55 euro.


Toen ik Blender Vintage Shop een bezoekje bracht in Mechelen, ging ik ook even langs bij Calla Lila. Een winkeltje op de Schoenmarkt met een geweldig assortiment aan kleurrijke kleding van de merken Kling, King Louie, Who's that girl en Lucy has a secret. En hoewel ik Who's that girl en Lucy has a secret echt magnifiek mooi vind, heb ik toch moeite om 120 euro te betalen voor een kleedje. Ach misschien ooit ;-) (tijdens de solden ofzo :-p).
Ik kocht er wel een winterjas van Kling voor zo'n 90 euro, ja een winterjas is dat geld wel waard volgens mij...

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gerief!!! En altijd plezant om zo te kunnen 'shoppen' ...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HELE mooie kleur blauw draag je, zowel van je maillot (panty?) als 't blauw in je fijne jurkje! Fijn weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi jurkje inderdaad!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, dit vind ik echt mooi!!!Wat een leuk kleedje!
    Hahahahaha, nog een jasje van Donaldson, van in mijn periode dat ik er werkte!
    Die zijn er ondertussen niet meer, failliet!
    Past wel mooi bij het kleedje!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een apart jurkje, je bent helemaal klaar om op stap te gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schone outfit: genieten maar!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen