Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Ik recykleer (II)

Dit weekend heb ik ein-de-lijk nog eens een vrij weekend: geen werk, geen marktjes,  geen afspraken, maar wel twee blanco dagen in mijn agenda! Oef!
Hop, mijn crea-ik mag twee dagen loss gehen! Ik heb een hele lijst gemaakt met allemaal kleine projectjes die ik dit weekend wel afwerken:
-een aantal Kerst gerelateerde projectjes (met zo'n weer hunker ik altijd al een beetje naar de kerstperiode). Hierover later meer!
-een aantal kleine projectjes binnen de Recykleer veertiendaagse

Ik heb hier nog een doos(je) staan vol met restjes stof. Ik maakte er al eerder deze twee leuke patchworkgordijntjes van:
-gordijntje slaapkamer
-gordijntje woonkamer

En met dit boekje in de hand, ga ik wat vlaggetjes maken met nog wat restjes!

Ik heb er zin in :-)

5 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier dit weekend. Ik had eigenlijk ook nog eindelijk mijn naaimachine verder willen inspecteren en dan nog aan de slag, maar hebben een logée gekregen en ben nu aan de slag met knopen sleutelhangers ;).
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekend! Veel plezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n weekend is the best! Geniet er maar lekker van! Ik zit ook al helemaal te struinen naar fijne Kerst gerelateerde foto's op Pinterest. Is ook gewoon zo gezellig, de Kerst! Nog bedankt voor je super enthousiasme op 't blog van Eénig Wonen waar onze huis foto's staan! Vond ik echt heel tof van je! :D Fijne zondag alvast, ENJOY!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ghihi jullie wonen dan ook supertof! :-) Dus heel graag gedaan!
      Ja Kerst, ik kijk er nu al naar uit, vandaag al wat leuke spulletjes gemaakt ;-)

      Verwijderen