Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Retrovondst: rommelmarktje

Hier las je al dat het afgelopen weekend een echt marktjesweekend was en dat ik ook een bezoekje bracht aan de rommelmarkt in Eisden.
Ik vond er een aantal leuke zaakjes!

Foto 1: dat ik iets met knopen heb kon je hier en hier ook al lezen en zondag scoorde ik nog enkele schoontjes extra voor bij mijn verzameling. De losse knopen kwamen per zakje (dus 2 zakjes, want twee verschillende soorten) 50 eurocent en voor de prachtige knoopjes op de kartonnetjes betaalde ik 4 euro in totaal. De bril kostte 1 euro en je ziet het niet goed op de foto, maar hij is groen en past perfect bij mijn haar ;-)

Foto 2: supercute oranje drinkbakje voor Moppie voor maar 50 eurocent :-) (en ja je ziet het goed, het is al gevuld met water, ik was weer iets te snel met alles weg te bergen en in gebruik te nemen, toen ik opeens realiseerde dat ik er nog foto's van moest nemen)

Verder kocht ik nog een wekker voor mama (ze verzamelt oude wekkers) en deel 6 van de Aardkinderen (mijn huidige verslaving, dat lees je hier).

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig drinkbakje! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn papa verzameld ook oude wekkers (hij zit aan 97 en mag van ons mama niet boven de honderd :0))
    Oude knoopjes fijn hé, leuk om te sorteren te verzamelen of kijken.
    De drinkbak is ook de de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, dat drinkbakje is zo gezellig!
    Daar zou mijnen Elmo (de kat) ook content van zijn!

    BeantwoordenVerwijderen