Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Retrovondst: oma's knopen

Toen ik na mijn rommelmarktavontuurtje ging bbq'en bij oma en opa thuis zat ik nog zo in mijn tweedehandskooproes dat oma haar doosje met oude knopen boven haalde en mocht ik me de schoonste uitkiezen. Ook vond ik nog een schoon stofke in opa's 'werkkot' dat ik ook mee naar huis mocht nemen. Wat een dag! ;-)
Ik heb eigenlijk niet echt iets met goud, maar deze knopen vond ik zo over the top dat ik ze toch leuk vind! En, knopen kan je nooit genoeg hebben ;-).
Van het stofje ga ik een rokje maken denk ik.
Trouwens ik maak graag rokjes met knoopjes (dat kan je hier en hier zien) en ik zag in het Zsazsa-boek ook een rokje met knoopjes staan + er ligt hier nog een Colette-patroon van een rokje met knopen, dus normaal gezien zal de verzameling niet uit de hand lopen ;-)

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn al heel oude knopen!!! En een heel leuk stofke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zo lekker mocht rommelen :) Leuke heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets kan er inderdaad zo over zijn dat het iets heeft :0) Ben noormaal ook niet voor dat goud, juist verwerken is de boodschap!
    En dat stofje zo schoon, helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen