Pagina's

zondag 12 augustus 2012

Outfit: moeder en dochter

Vrijdagavond gingen mama en ik frietjes eten bij oma en opa en toen ik zag dat mama ook een outfit met polkadots aan had net zoals mij, moesten we samen in deze outfitpost verschijnen vond ik ;-)


Ik draag een rood polkadot kleedje en mama een zwart met polkadottopje :-)



Het kleedje kocht ik trouwens voor maar 13 euro in de Hema :-) (op de laatste foto was ik op zoek naar het dopje van de cameralens... 'Het is ongeveer zo groot...' ;-))

Qua stijl en smaak lijken mama en ik totaal niet op elkaar. Mama houdt heel erg van zwart, wit, grijs, weinig kleur. Ook haar interieur is erg 'rustig' met zachte lichte kleuren in een Engelse stijl. Terwijl bij mij is het motto voor kleding én interieur 'hoe kleurrijker en bonter, hoe liever' ;-). Tja, op dat gebied zijn we niet 'zo moeder, zo dochter' ;-)

4 opmerkingen:

  1. Neen, inderdaad, ik ben niet zo'n kleurig mens maar dat maakt me niet minder vrolijk!
    Ik vind het wel leuk om samen met je op de foto te staan, in polkadots....
    Lieve groetjes, mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een keitoffe blog die ik zomaar toevallig ontdekte. Ik ben fan !

    groeten,
    Griet

    http://grietjacobs.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, moest erg lachen om je uitleg bij de derde foto!! Leuk jurkje en ook nog eens voor maar 13 euro... whoop whoop!! :D

    BeantwoordenVerwijderen