Pagina's

zondag 26 augustus 2012

Fijn werkweekend (ook wel: "Oh what a night")

Er zijn zo van de weekenden dat ge moet werken en er zijn zo van die weekenden dat zoiets gewoon super tof is! :-)
Zoals dit weekend.

Zaterdag avond vanaf 17u stond de receptie van Gartencity #1 op het menu. Een parallelevent van Manifesta 9 in Maasmechelen. Een samenwerking tussen CC Maasmechelen en Het Domein in Sittard (NL). Er is werk van een 35-tal gerenommeerde internationale kunstenaars te zien uit het depot van Het Domein in het Mijnwerkersmuseum, het Sint-Barbara Instituut, winkelruimte op de Pauwengraaf, Maasmechelen Village en het cultuurcentrum van Maasmechelen.
Ik was aanwezig op de receptie met een paar van mijn vrijwilligers van vtbKultuur.
Want ook vtbKultuur zorgde voor een aantal parallelevents van Manifesta 9! (hier vind je alle info terug: vtbKultuur Limburg)
September wordt een leuke drukke maand op't werk! :-) Ook zal ik suppoost en gids zijn op Gartencity #1.
De receptie gisteren was een mooie start van een prachtig initiatief!

Na de receptie ging ik even huiswaarts om slaapspullen op te halen en me om te kleden naar een iets meer comfortabele outfit.
Ik ging namelijk richting het Gallo Romeins Museum voor een nachtje in het museum voor ons jaarlijkse Night at the museum! :-)
Het was mijn eerste keer (de andere 2 jaren was ik verhinderd door mijn job bij vtbKultuur) en ik vond het zo leuk!
Om 22u kwam ik toe maar de kinderen waren al sinds 19u een spel aan't spelen dat eindigde om 22u.
De bedjes stonden al klaar toen ik toe kwam :-)
Het werd een korte maar unieke nacht :-)
's Ochtends een lekker ontbijt in het Museum Kafee en dan waren er nog workshops tot half 11 (de workshop die ik ook tijdens de zomervakantie gaf, dan kan je hier lezen). Om 11u kwamen de ouders de kinderen oppikken en was het geweldige avontuur ten einde! Op naar volgend jaar ;-)

Meneer de soldaat kwam ons trouwens om 7u 's morgens wekken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten