Pagina's

dinsdag 24 juli 2012

Outfit: travel and dine

De eerste dag van ons Normandisch tripje was vooral een reisdagje, dat vraagt om comfy clothes.

Van top tot teen:
-sjaal gekocht op de stockverkoop van Paplou en kwam 5 euro
-het t-shirtje kocht ik bij H&M tijdens de solden voor 5 euro
-de funky broek is tweedehands van mijn nicht
-ook de schoentjes zijn tweedehands van mijn nicht
-de koeltas komt ook van Paplou, prijs weet ik niet meer

Een koeltas betekent meestal een picknick!
En in Frankrijk hoort een kaasschotel er altijd bij!

's Avonds bij aankomst konden we genieten van ons eerste 4 gangen diner (voorgerecht, hoofdgerecht, kaasschotel, dessert).
En droeg ik dit:

Schoentjes en jurkje zijn beide van bij Paplou. Beide zijn tweedehands en in de solden gekocht. De jurk kostte nog 11 euro ipv 22 euro en de schoentjes kwamen ook op 11 euro ipv 22 euro.
Wat we aten, kan je hier zien ;-)

2 opmerkingen: