Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Outfit: een appeltje voor de dorst

Op de dag van mijn verjaardagsfeestje voor de familie stond mijn outfit helemaal in teken van de appel ;-)
See for yourself:
Het kleedje zit wel wat gekreukt zag ik achteraf op de foto's, maar dit zat er misschien voor iets tussen ;-)
Het leek mijn nicht wel leuk wat foto's te maken tussen de konijntjes in mijn schoonmama's tuin, het is echter niet gelukt ;-)


Hier zie je wel het grootste exemplaar van de vier:
Het zijn echte schatjes!

Maar dus het kleedje. Het kleedje staat vol met appels en kocht ik in de solden bij Paplou voor 38 euro ipv 75,90 euro. Ook kocht ik er deze leuke oorbellen met appeltjes voor 5 euro en deze leuke appelring voor 15,60 euro:


De legging is tweedehands van mijn mama en de schoentjes zijn de duurste exemplaren in mijn kast! 100 euro voor een paar ballerina's! Ik ben goed gek ;-). Maar ze hebben zeer lang dienst gedaan en gaan dat nog even doen, maar jammer genoeg beginnen ze nu echt wel te verslijten. Ik kocht ze lang, lang geleden bij La Bottega. De prijs zal ook wel iets met het merk te maken hebben: Fornarina. Maar het waren de eerste ballerina's ooit waarin ik geen pijnlijke voeten heb, dat is ook al veel waard, niet? ;-)

En ook al zie je het misschien niet erg goed... Maar hier heb ik een nieuw haarkleurtje. Ik ging van alpine groen naar turquoise blauw en kocht de tube verf bij The Spiral Tribe. En deze haarverf blijft wél goed 'plakken'. Waar ik elke week mijn haar bijverfde met de groene kleur, zit ik nu al aan mijn tweede week zonder bijkleuren met de blauwe kleur! Juich! :-)

2 opmerkingen:

  1. hihi wel grappig hoe loreke altijd met haar handjes in de zij poseert.

    BeantwoordenVerwijderen