Pagina's

zondag 22 juli 2012

I'm back!

... vanaf morgen! Morgen zit het er ook op, de vakantie! Net nu dat het schoon weer wordt naar't schijnt... Maar niet getreurd, het is maar één werkweekje (om wat administratie bij te werken ed), daarna heb ik wéér 3 weken vakantie! Niet te doen!
Wat deed ik zoal tijdens mijn blogbreak?
Ik ging naar Normandië met het liefje:

Bezocht iets cultureels met het liefje op mijn verjaardag de donderdag, rarara:

Kreeg die dag ook mijn allereerste Smartphone van het liefje voor mijn verjaardag, vandaar de Instagram foto's ;-)

Vierde mijn verjaardag met de familie gisteravond, met veel lekkers:

Vandaag kwam ik weer samen met de scrapmadammen, plezier gegarandeerd!

Stay tuned next week, voor alle updates van afgelopen week! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten