Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

Weekmenu: week 25

Een weekje dat er niets nieuws werd gekookt. De boog kan niet altijd gespannen staan! :-)
Het recept van 'Filosoof' vind je hier.
De tortilla's met home made sausje maakte ik ook al eens in deze week. Maar het sausje paste ik lichtjes aan en we moeten toegeven dat het een verbeterde versie is geworden. Je volgt het recept van het vorig sausje maar kruid ook met peper en zout én voegt wat extra zure room toe. Heerlijk! Dit maal marineerde ik de kip ook anders, namelijk zoals mijn varkenshaasje uit week 23.  Ik volgde het recept helemaal maar voegde extra kruiden toe, namelijk de zongedroogde tomaten kruidenmix van Oxfam Wereldwinkels en verving de ahornsiroop door bruine suiker (want de ahornsiroop was op, ondertussen heb ik een litertje gekocht bij Essenza ;-), daar komen we wel even mee toe!).
De quiche met asperges is een heuse lekkernij uit week 18.
En de lasagna vind je hier terug.

Ne mens kan niet elke week evenveel uit zijne duim zuigen uiteraard en dan zoekt die mens wel eens inspiratie in't verleden... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten