Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

Outfit: Something blue

Iets blauw, ja duh mijn kleedje, maar wat zien we daar? Ook iets groens!
Mijn haar!
Green ombre baby!

Ik wilde dit al een tijdje, ik moest er gewoon eens werk van maken ziet u... Wie mijn Pinterest volgt, moest het toch wel in de gaten hebben gehad hoor: Lore's haarinspiratie.
Groen, dat had ik nog niet gehad...
Vroeger (eigenlijk vorig jaar nog) had ik vrij kort haar en die kregen toen ook al regelmatig een nieuw kleurke (van nature ben ik een donkere brunette): asblond (a.k.a wit blond), koper, donkerrood, ros, roos, oranje, blauw met grijze accenten, blauw met zwarte accenten en zwart. In die volgorde met af en toe een asblonde pauze... Want stiekem vind ik het asblonde het mooiste bij me staan, maar mijn bijna zwarte haar telkens ontkleuren is zo'n gedoe... En toen had ik even zin in mijn eigen haarkleur en lang haar... Maar dat groen, dat groen bleef in mijne kop spoken ;-) Et voila, zo het geschiedde... Lore met ne groene ombre!

Maar het is hier wel een outfitpost, dus zal ik ook maar even de voorkant tonen, niet? ;-)
Mijn eerste outfit die ik jullie toon waar dat er niets maar dan ook niets tweedehands is! Amai, dat gebeurt niet rap hoor!
De gebreide vest is van Primark (zo'n 25 euro), het kleedje komt van Urban Outfitters en was een kadootje, de witte panty's met blauwe bloemetjes van Veritas (iets duurder dan normaal: 9,95 euro) en de schoentjes zijn dus van Graceland (22 euro).

Trouwens wie zich ook wil wagen aan een groene uitgroei (ombre is volgens mij gewoon een schoonder woord voor 'ne uitgroei', niet? ;-)), wees gewaarschuwd! Elk weekend sta ik hier in mijne blote (ja want dan kom ik net uit de douche) met latex handschoentjes aan en een oude handdoek op mijn schouders mijn haar bij te verven. Zo'n kleurke wast er nogal makkelijk uit ziet u... (maar ik was mijn haar dan ook om de dag, de Heer heeft me namelijk van een schoon 'vettig kopke' voorzien... Waarvoor dank...Aja want droge huid verouderd sneller!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten