Pagina's

donderdag 7 juni 2012

Outfit: polkadots

Vorige week dinsdag gingen we uiteten met vrienden, dat las je hier en dat betekent soms je lekker opkleden! :-) Ik had er helemaal zin in!
Een nieuw kleedje gescoord bij H&M voor maar 10 euro!
Je ziet from head to toe:
-rood met witte stippen haarband: tweedehands van mijn nicht
-blauw kleedje met witte en rode stippen: 10 euro H&M
-blauwe legging: 5 euro Takko Fashion
-schoenen: 22 euro Graceland

En ik had er echt wel zin in! Nageltjes mooi gelakt, alles op en top ;-)


Rode nagellak is van Hema (prijs weet ik niet meer) en de uiltjesring komt uit Peru (vorige zomer maakte ik deze geweldige prachtreis met mijn mama!).

Heerlijk je zo eens helemaal van top tot teen optutten! :-)

2 opmerkingen:

  1. hey lore!!!! wat leuk!!was dit de zogenaamde "overdressed outfit"? I like it!!! hi hi..echt leuk! en "het nichtje" is ook nog vermeld,beter kan niet ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen