Pagina's

zondag 10 juni 2012

Outfit: little black dress

Voor een kleurenfreak zoals ik is het heel wat om een zwart kleedje in haar kleerkast te hebben hangen ;-) (naast dit kleedje hangt er nog ééntje: zwart met witte boorden met een groot retro-gehalte en daardoor onweerstaanbaar voor mij).

Omdat het vorig weekend feest was (dat las je hier) haalde ik mijn zwart kleedje nog eens uit de kast toen we zaterdagavond naar het trouwfeest gingen. Maar een volledig zwarte outfit vind ik vreselijk dus bracht ik wat kleur in mijn outfit met mijn dieprode nageltjes en rood met witte stippen haarband. Ik vind zwart ook altijd zo 'hard' overkomen dus 'verzachte' ik het geheel met een beige topje en beige pumps.
Het resultaat:
En ja je ziet een beetje het onderste randje van mijn topje dat ik er onder draag, maar het was dat of een veel te diep decolleté, dan liever dat randje ;-). Trouwens omdat de Flair beweert dat zoiets absoluut ne 'no go' is vind ik het zelf géén ramp en voelde me op en top in deze outfit en dat is wat telt, toch? Moppie kwam het trouwens ook snel even inspecteren.
Je ziet:
-rood met witte stippen haarband van de Spiral Tribe in Hasselt en kostte dacht ik zo'n 10 euro
-beige topje: tweedehands van mijn mama
-zwart kleedje: Takko Fashion voor zo'n 19 euro
-beige pumps: gekocht bij The Vibe voor zo'n 30 euro, maar deze winkel bestaat niet meer (er kwam de schone Paplou in de plaats)

Het kleedje heeft ook een mooie ruguitsnijding:
En hier zie je trouwens tattoo nummer 2 :-), ook geplaatst bij Karot's Tattoo. 

Mijn schone pumps (afkomstig uit Brazilië, oelala) en hier komt links aan de binnenkant van mijn voet mijn allereerste tattoo piepen (gezet bij Tattoo Pink). Het katje was mijn derde tattoo, het uiltje mijn vierde (ook beide van bij Karot's) en de vijfde zag je onlangs hier.
Mijn dieprode nageltjes maken het geheel natuurlijk compleet ;-).
En vandaag, vandaag is het weer een beetje feest natuurlijk! Vandaag vieren we vader! Geniet van jullie zondag en van vaderdag!

1 opmerking:

  1. Amai.......Lore in "black "!!!!! Maar ik vind het supermooi!!!!!!!! Go Lore!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen