Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Binnen kijken: ons keuken

En ook in ons keuken is alles schoon aan de muur opgehangen, dus nog eens tijd om binnen te kijken bij ons! :-)

Na een rode living, ons groen keuken, jaja ook de muren moeten aan wat kleur geloven ;-)

Je ziet:
-retro keukentafel en keukenstoelen: 40 euro bij de Kringwinkel
-tafelzeil: van Lola en was een kadootje
-retro gele fruitmand: 2 euro bij de Kringwinkel
-retro rode plateau (onder de fruitmand): 2,50 euro bij de Kringwinkel
-magneetjes op de koelkast: gespaard door de jaren heen
-Lucky Cat op de koelkast: souveniertje uit Berlijn, ik dacht rond 10 euro

Op het aanrecht van voor naar achter:
-retro broodtrommel: 5 euro bij de Kringwinkel
-blauw bloempotje (met verse basilicum): van Hema, ik dacht 5 euro
-retro keukenrolhouder: 3 euro bij de Kringwinkel
-groen handzeeppompje: 7 euro van Hema
-vijzel met stamper: van Jamie Oliver, prijs ken ik niet want dat was ook een kadootje

Bij het fornuis:
-kooklepelhouders met aardbeitjes: waar ik ze kocht kan je hier lezen: internetshoppen
-zout en pepervaatjes: kocht ik in Delft in dit leuke winkeltje: 'De Winkel' en koste dacht ik 10 euro
-kookwekkertje: zat in de 'uitzet doos' van Robin ;-)
-schuimlepel: is van Koziol en komt van Achter de Maan en was een kadootje :-)


-appeltjeskapstokje op de koelkast: komt van bij Eigenwijs, erg leuk winkeltje ook voor volwassen meisjes ;-), hij koste rond de 15 euro dacht ik
-retro handdoek met appeltjes: komt van Blender Vintage Shop, goh en koste 5 euro ofzo voor 2 handdoeken

-canvasjes zijn van Casa (prijs weet ik echt niet meer)
-muurstickers van Hema (was in afslag en koste nog maar 4,50 euro)

Niet zo veel retrospulletjes op het eerste zicht in ons keuken, maar de kasten en lades herbergen heel wat leuke retroschatten, maar dat is voor een andere keer 'Binnen kijken' :-)


2 opmerkingen:

  1. Een heel vrolijke, gezellige keuken!!!
    Aangenaam om in te vertoeven......
    Moet nog eens een koffietje komen drinken!
    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemalie en totallie Lore ...sjiek !!!
    Greets Marleen :-)

    BeantwoordenVerwijderen