Pagina's

zondag 13 mei 2012

Weekmenu: week 19

Veel heb ik niet te vertellen over deze week. Maandag en dinsdag was ik ziek en zag ik het niet echt zitten om te koken en ben ik bij mama gaan eten, ook gezellig!

Woensdag aten de schoonouders mee (dat doen we elke week één keer!) en kookte ik deze heerlijke schotel: Gegratineerde Griekse gehaktballetjes gevonden op de website van Libelle Lekker.
Ik was wat te laat met een fotootje te nemen en de schotel was net niet helemaal opgepeuzeld:
Ik sleutelde een ietsie pietsie aan het recept. Ik voegde een uitje en twee teentjes knoflook toe aan de paprikamix en gebruikte geen groene paprika maar enkel rode en gele (vind ik lekkerder). Ik kruidde de paprikamix bij met peterselie, bieslook en peper & zout.
Ik had nog een rol geitenkas in de koelkast liggen en gebruikte deze in plaats van de feta. De gehaktballetjes maakte ik van de lamsepigrams uit de Lidl, die zijn al voorgekruid (ik draaide er gewoon kleine balletjes van). Overheerlijk!

Als dessert smulden we van verse Belgische aardbeien met zelf opgeklopte room van Alpro Soya (opkloproom van Alpro Soya is nieuw én de moeite!!).

Oh die laatste foto, ik krijg er weer zin in! ;-) De hele zomer lang eten we hier zo veel mogelijk aardbeien! Het lekkerste snoepje van de natuur! :-)

En vandaag, vandaag vieren we moeder!

Geniet van moederdag en jullie zondag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten