Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Wat ik leuk vind: internetshoppen

Ik doe het niet vaak, maar wel graag... Internetshoppen! Volgens mij doe ik het maar drie à vier keer per jaar, maar dan shop ik wel een namiddagje en bij enkele leuke shops tegelijk!
Ik heb me laten gaan in wat funshoppen én ecoshoppen.

Tijdens het koken miste ik enorm een kooklepelhouder, een extra garde en wat extra houten lepels. Door te googlen naar 'kooklepelhouder' kwam ik op deze leuke site terecht: http://www.purplepuffin.co.uk/
En kocht er deze vrolijke keukenspulletjes (het voorste is dus een kooklepelhouder, iets waar je je kooklepel op legt tijdens het koken, zo wordt je aanrecht niet vies):

Dat voor wat het funshoppen betreft, nu het ecoshoppen (met andere woorden: ecologisch verantwoorde producten).
Je ziet: een rol plakfolie, poetsproducten van Claire et Co en herbruikbare groentenzakjes. De groentenzakjes gebruikte ik ondertussen al (wat prima verliep, want in veel winkels worden nu groenten en fruit gewogen aan de kassa en hoef je er zelf geen etiketje meer op te kleven), de andere producten nog niet.
De herbruikbare groentenzakjes kocht ik hier (samen met deze herbruikbare afvalzakken):


De plakfolie (waar ik tweedehands meubeltjes mee ga opknappen en hergebruik is ook eco!) kocht ik hier:


De ecologisch verantwoorde poetsproducten kocht ik hier (vanaf nu helpen Claire, Blanche, Alfred en Gaston mij bij het poetsen! Elk poetsproduct heeft zo zijn naam, leuk hè?):

Wie heeft er nog leuke tips voor (eco)internetshops?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten