Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Retrovondst en outfit: Bazaar Bizar

Vorige zondag ging ik samen met mijn mama naar Bazaar Bizar.
Ik shopte er in één twee drie een hele outfit bij mekaar, ik vond er een hele resem verjaardagskadootjes en nog wat bijkomend leuk spul.
De verjaardagskadootjes zijn al veilig en wel bij de nieuwe eigenaar gehuisvest.
Maar hier een kiekje van mijn mini-retrovondsten:
Heerlijk retro-knopen om aan mijn knopenverzameling toe te voegen, voor maar éne euro! Niet te doen! En de retro-kommetjes (alsof we nog niet genoeg kommetjes hebben, maar ik kreeg ze van mijn mama) kwamen 4 euro per stuk en vond ik bij Villa Vintage (of 'vind ze leuk' op hun facebook). Dat was al de moeite, maar ik shopte die dag ook zo maar een hele outfit bij elkaar!

De broek die had ik al en komt van bij de Primark voor zo'n 13 euro. De laarsjes, het vestje en het topje kocht ik op Bazaar Bizar. Het topje kostte 4 euro, het vestje (oorspronkelijk van de H&M) 5 euro en de laarsjes 25 euro. Helemaal in't nieuw (zoals we dat hier zo schoon zeggen) voor maar 34 euro! Niets zo fijn als tweedehands shoppen! :-)

Enjoy the weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten