Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Retrovondst: de naaitrommel

Een tijdje terug werd het huis van Robin's bomma en bompa te koop gesteld. Voor dat de Kringwinkel er alles kwam oppikken ben ik er met mijn schoonmama wat gaan rondneuzen of er niets was dat ik wel eens leuk zou kunnen vinden... Natuurlijk dat! Heel wat keukengerei hebben we kunnen hergebruiken, maar dit was toch wel het pareltje van die dag, een heerlijk mooie retro naaitrommel mét inhoud!!


Na wat opkuiswerk en opruimwerk hield ik toch nog wat handige naaispulletjes over. Maar de schoonste en grootste vondst uit de naaitrommel waren de geweldig schoon retro knopen!

Met mijn absolute favo's op de onderste foto. Nu nog leuke patroontjes uitkiezen waarop ik lekker veel knopen kan gebruiken! Eén rokje met véél knoopjes staat al op de planning.
Ik kocht via de samenkoop van Colette patterns op Lelie's blog een patroon voor een eenvoudig kleedje en het rokje met knoopjes (voorbeeld hier en hier).

Zin in! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten