Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Pimp your doors!

Weer wat ideetjes die ik eens op mijn Pinterest craftboard pinde hier en hier.
Een welkomsbordje voor op onze voordeur (remember van de eerste weekmenupost, we wonen op het zolderappartamentje bij mijn schoonouders, dus geen buitendeur) uit karton en een parasolkrans voor op onze enigste binnendeur. :-)
Hier ons welkomsbordje:

Voor de ovale figuren gebruikte ik gewone karton en ovale schalen om het te tekenen. Beide vormen beplakt met een leuk scrappapiertje. Aardbeitjes en dots, daar houd ik van! :-)
Het lint met stippen en de blauwe swirl is van het scrapbookmerk Artemio en de letters en leuke beestjes & bloemetjes zijn van het merk DCWV (uit de box 'Green stack Chipboard'). De randjes van het karton inkte ik met inktpads uit de Boekenvoordeel. Zo valt het karton niet meer zo op.
Hier een link naar het originele idee. Ik deed er uiteraard weer mijn eigen ding mee ;-).

Dit weekend maakte ik een parasolkrans, het originele idee vind je hier.
Ik gebruikte een isomo-ring. Samen met de parasolletjes gekocht bij AVA. Ook hier is het lint weer van het scrapbookmerk Artemio. Hier mijn versie, ik gebruikte maar één maat van parasols. De iets grotere vind je hier precies moeilijk (of ik zocht niet hard genoeg ;-)...).


1 opmerking: