Pagina's

donderdag 31 mei 2012

Outfit: blue and pink

Nog zo'n favo combo van mij! Blauw en roos! Love it!

Je ziet:
-sjaal: Takko Fashion, ik dacht 10 euro
-lange grijze vest, paars gestreept: tweedehands van mijn nicht (oorspronkelijk van H&M)
-kleedje: van Skunkfunk, 80 euro, nog zo'n duurder stuk uit mijn kleerkast
-panty's: Veritas, uit een duopack, 4,50 euro voor 1 panty
-laarsjes: 15 euro uit een schoenwinkel ergens in Hasselt op de Koning Albertstraat (sorry, naam weet ik echt niet meer)
-roze jas: 80 euro, Donaldson

En soms zie ik er ook zo uit ;-):
Hier had ik het al eens over de Sage van de Biesenburcht. Ja zo wandel ik er dan rond voor een dag. Toch niet echt mijn stijl, dat Middeleeuws gedoe ;-)

1 opmerking:

  1. Ik vind je nochtans leuk, in dat Middeleeuws gedoe!Maar comfortabel zal het wel niet zijn......en ook wel warm!!!
    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen