Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

Outfit: 60's in Bokrijk

Vrijdag ging ik met mijn vriendin Mich een kijkje nemen bij de Sixties in Bokrijk.
Dat vroeg om een leuke outfit ;-)
Van top tot teen:
-sjaaltje - uit Aken (remember hier)
-kleedje - tweedehands van mijn nicht
-zwart vestje - JBC
-zwarte legging - tweedehands van mijn mama
-ballerina's - tweedehands van mijn nicht (Berschka)

Dus enkel het sjaaltje en het vestje hebben me geld gekost. Een outfit voor 22 euro (sjaal 7 euro, vestje 15 euro), voila!

Enkele kiekjes uit de Sixties, Bokrijk:




Leuk, maar echte retro-fans hebben meer aan dit museum: http://www.museumterugindetijd.nl/ in Horn (NL). Zo veel meer te zien voor minder geld! Zo veel authentieker met ook nagebouwde settings uit lang vervlogen tijden. Dan vond ik de Sixties in Bokrijk een beetje teleurstellend. Het zag er natuurlijk erg hip uit (vooral de cinema was indrukwekkend), maar in Horn zie je pas echt een retro verzameling!

En dit kiekje trok ik toen we terug naar de parking wandelden, de beestjes in Bokrijk zijn toch zo schattig ;-)

1 opmerking: