Pagina's

zondag 29 april 2012

Outfit: feeling silky ;-)

Op deze druilerige dag post ik lekker een kleurige fleurige outfit en hop sunshine will fill our rooms! ;-)
Dat ik van kleur houd is wel ondertussen duidelijk geworden denk ik zo ;-)
In ons interieur zit er lekker veel kleur, zwart in mijn kleerkast?? no way (buiten dat kleine stapeltje met vestjes), mijn scrapbook- en naaicreaties (later hierover meer!) zijn lekker bont en kleurrijk en zelfs mijn auto moest er aan geloven (mijn dashboard is volgeplakt met kleurige 'accenten').
Maar dus mijn outfit:
Het (zijde) kleedje is van het Deense merk (die Denen hebben het toch vaak goed begrepen hoor!) Nümph, gevonden in een vintage winkeltje in Maastricht (de naam ben ik kwijt maar het is een klein winkeltje dat achter de Bijenkorf ligt). Dit is één van mijn duurdere stukken in mijn kleerkast en kostte 60 euro, wat véél is voor mij ;-) (ik ben een beetje verwend door al dat gratis spul dat ik krijg en de tweedehandsprijzen die ik gewoon ben geworden!).
Het vestje, het sjaaltje met pauwenveren (al gemerkt? Maar ik ben echt een sjaaltjes-fan!) en de ballerina's zijn tweedehands gekregen van mijn nicht en de panty's komen uiteraard ook hier weer van Veritas.

Close-up van de schoentjes en wie komen daar piepen?
Mijn katje en uiltje ;-)
Remember, hier had ik het al eens over mijn 5 tattoos. Hier zie je tattoo nummer 3 en 4 :-). Ja ik houd van katten en ja ook van uiltjes.

Op deze dag ging ik ook nog eens shoppen in Aken, dat was al jaren geleden! En wat scoorden we die dag? Een sjaaltje! Nog ééntje voor de verzameling. Het was koud die dag en mijn pauwensjaaltje was niet voldoende (ideaal excuus om nog ééntje te kopen!).
Het tasje kocht ik niet, te klein voor al mijn spul!
En mijn vinger was geblesseerd tijdens het uien snijden, traantjes wegpinken en verder snijden is gevaarlijk!

Morgen en overmorgen doe ik een extra effortke. Morgen komt mijn weekmenu er aan en overmorgen nog eens een crea bea post! Ge moet toch iets doen tijdens zo'n verlengd weekend!

Geniet er van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten