Pagina's

zondag 25 maart 2012

Outfit: Lente

Eergisteren ook al van het goei weer geprofiteerd en een bezoekje gebracht aan Domein Bovy waar ik samen met mijn mama en grootouders heb gesmuld bij de Pannekoekenbakker (want die Pannekoekenbakker ligt daar niet voor niets op dat domein!).
Ik vond dat mijne outfit wel een foto verdiende zo bij die vijver:

En zoals ik al in mijn vorige post meldde, houd ik erg van tweedehands shoppen of (!!) krijgen. Het zit namelijk zo. Ik heb een deal met mijn nicht: zij geeft al haar kleding die ze moe is aan mij en visa versa. Et voila, zo bestaat mijn kleerkast voor den helft uit tweedehands zaken. Daarbij krijg ik ook nog vaak kleding van mijn mama en soms wel eens van haar vriendinnen, want ze weten 'Lore draagt graag tweedehands'. Ah ja natuurlijk! Voordelig en goed voor het milieu!









Neem nu deze outfit:
-rok en vestje - Vero Moda - gekregen van mijn nicht
-sjaal - gekregen van mijn nicht
-topje met flamingo's - tweedehands geshopt via Hazel & Mae
-laarsjes - tweedehands geshopt in de Kringwinkel
-panty is van Veritas en de bril van Takko Fashion

Die panty was ook nog eens gratis want mijn 'Kousenkaart' van de Veritas was vol en kreeg ik korting. De bril kostte zo'n 5 euro, de laarsjes 3 euro en het flamingo topje rond de 15 euro. En zo heb je een hele outfit voor 23 euro ;-). Als dat niet ferm is!

Ze hadden daar trouwens zeer schattige aaibare geitjes op dat domein:

Schattig, toch? :-)

Slaap zacht iedereen!

1 opmerking: